Alla inlägg den 18 april 2016

Av Anna Tollesby - 18 april 2016 20:22

Igår påbörjades min behandling med cellgifter...illampendet kom någon timme efter intaget av tabletterna och idag har jag varit helt slut, legat i foster ställning med ont i magen och bara mått skit...Jag är orolig för allt vilket gör att effekten blir värre tror jag..man känner efter konstant om det spridit sig osv man blir knäpp! 

Fick tiden för lungröntgen och provtagnings lapparna då jag ska in varann vecka och ta prover. Jag hatar att ta prover men antar att ja kommer bli van. Jag måste på något konstigt sätt hitta en vardag i detta också...men det enda som snurrar är....kommer jag dö...värsta är att när vi var in till reumatologen första gången var läkaren helt säker på att det inte var polykondrit..helt hundra var han...andra gången vi pratade var det den sjukdomen...Tack för det.. PANG!  Det är inte okej att ta bort skräcken i en första gången och sen skicka tillbaka den tio gånger värre....Man kan ju inte göra så mycket annat än att kämpa på, livet stannar inte för att jag blir sjuk...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards