Direktlänk till inlägg 15 oktober 2013

7 månader och 3 dagar

Av Anna Tollesby - 15 oktober 2013 11:43

Är vår lilla skrutta nu.
Hon sitter själv försöker komma upp i sittande ställning men det går inte riktigt än.
Kommer upp i kryp ställning men har inte kommit på hur man gör haha men det kommer nog snart.
Många roliga ljud kommer det ur skruttans mun som grejar med tungan för å komma på hur man gör :)
I morse när hon vaknade så lät det som hon sa mamma men mer som ma-ma. Da-da kommer oxå ibland haha äter ersättning en gång om dagen annars är det gröt mat å välling som gäller hon gillar pannkakor, makaroner och kokta morötter (för det kan man äta själv) fort det går känns som det var igår som hon låg i soffan liten nästan orörlig poff så är hon stor älskade tjej
För tvungen att skriva detta så ja kan titta tillbaka.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Tollesby - 19 april 2016 07:52

Gick upp i morse med inställningen att jag skulle till jobbet..påväg till dagis för att lämna Bells börja ja må så fruktansvärt dåligt..började skaka och insåg att paniken var på gång...Bells ville inte släppa mig när jag skulle lämna henne så hon kä...

Av Anna Tollesby - 18 april 2016 20:22

Igår påbörjades min behandling med cellgifter...illampendet kom någon timme efter intaget av tabletterna och idag har jag varit helt slut, legat i foster ställning med ont i magen och bara mått skit...Jag är orolig för allt vilket gör att effekten bl...

Av Anna Tollesby - 17 april 2016 07:48

Varför inte börja blogga igen för att skriva av mig mina rädslor och all oro.... Min sjukdom som jag fått heter alltså polykondrit...En jävligt läskig och ovanlig autoimmun sjukdom... Varför jag fått den vet ingen, ingen vet heller hur den kommer...

Av Anna Tollesby - 8 april 2015 13:46

Ja min hjärna är inne i någon jobbig period igen..jag känner mig vilsen,förvirrad och trött samtidigt som det känns som hjärnan går på högvarv.. Jag märker mer och mer att mina klasskamrater kanske inte förstår hur ja funkar även fast jag förklarat a...

Av Anna Tollesby - 19 januari 2015 18:54

Ja då var det ett nytt år med nya möjligheter. Min hjärna går förtillfället på högvarv och det har nu gått så långt så jag funderar på om jag måste söka hjälp..få ut allt som snurrar runt..jag känner mig konstant stressad inombords..jag känner mig ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards