Alla inlägg under april 2013

Av Anna Tollesby - 7 april 2013 19:55

Är stort å vilken omställning att tänka sig att livet aldrig kommer bli detsamma är svårt det känns ju så naturligt som att Bella funnits med oss hela tiden..märklig känsla.

Dock har jag fått svårt att tänka på mitt eget bästa för att orka med vakna nätter..jag har tappat matlusten och fått svårt för att äta ordentligt jag hoppas det släpper snart...och vikten är ert stort problem tycker allt går för långsamt vill ha bort kilona å få på mig mina kläder visst jag har gått ner 12 kg men har mycket kvar å jag hatar när det tar tid...
Det är så mycket med kroppen som ska tillbaka till sitt ursprung å jag måste inse att de går inte på nån månad de gick ju inte på en månad att ändra hela kroppen när jag va gravid...

Nåja det löser sig med tiden jag har ju världens finaste dotter så det är ju värt att kroppen får ta tid.

Annars är dagarna ganska händelselösa vi göra inte så mycket tar en promenad å så hon sover ju så mycket än så de blir inte så mycket...

Jag har ju inga som ja umgås med just nu (nej jag gnäller inte men ensam får man känna sig) vilket blir himla tråkigt..ja har väll skapat detta för mig själv men försöker göra saker på ett annorlunda sätt nu...försöker så gott jag kan..hade varit skönt å ha nån som man vara kan rensa luften med..nåja som sagt ja får skylla mig själv men ingen människa är perfekt.

Ny vecka i morgon snart är vår lilla Bella en hel månad?! Hur fort går det inte som ja längtar till hon kan sitta själv å skratta osv <3

Nu mys med min fina familj!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards