Alla inlägg under oktober 2014

Av Anna Tollesby - 21 oktober 2014 08:11

   

Ja det är så det känns, jag gick från att va mamma ledig till att börja skolan heltid och nu tar jag upp min hobby med att hålla på med hästar det är ju gratis träning å ja slipper springa på gymmet själv. :) 

Isabelle har hunnit blivit 19månader ung :) trivs på dagis och utvecklingen flyger fram.

Vi har haft en jobbig period med lite sömn många vaken nätter men nu har det varit bra några nätter igen så om vi har tur så är den jobbiga perioden över (för ett tag iaf).


Hon pratar och sjunger imse vimse spindel, blinka lilla stjärna och lilla snigel. Inte så att hon verkligen sjunger dom men hon nynnar med och är väldigt noga med att säga akta dig :) rörelserna gör hon iaf. 

Sen gör hon teckenspråks tecken för sitt och fy.

Hon säger ord som hej, pappa, mamma, mormor (mommo), morfar (moffa), farfar (faffa), farmor (fammo),

Jag har bajsat, det gör ont, aj, osv massor av ord som flyger ur munnen på henne älskade unge.

Hon gillar att leka med bilar och älskar att hänga med pappa i garaget. Men hon gillar djur också så hon verkar ha fått det bästa från oss.

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards