Alla inlägg under juni 2013

Av Anna Tollesby - 20 juni 2013 14:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anna Tollesby - 5 juni 2013 12:35

Den 3 juni fick du somna in..under lite mer än 4 år kämpade vi tillsammans för att du skulle må bra lita på
Människor igen...å herregud va ja saknar dig!!ja känner mig trasig inombords...under en 5 års period har jg förlorat två av mina stöttepelare förut var det mardrömmar om att jag lämnade Tito i de där rummet nu va det dig jag lämnade där...vi gjorde verkligen allt för att du skulle må bra...
Nicke har än en gång förlorat en bror..
Vet inte hur han kommer ta detta när Tito gick bort blev han deprimerad lika så jag sen kom du och vi tog
Oss tillbaka...men nu da...
Nicke kommer hem idag efter spenderat några dagar i Borgvik...
Jag känner mig så
Vilsen nu...jag vet att jag måste finnas där
För Nicke när han kommer hem samtidigt vill jag bara försvinna vissa stunder...hade jag inte haft resterande av familjen kvar hade jag nog gett upp nu hur mycke sorg ska man klara av egentligen...du och Tito får ta hand om varandra nu vi kommer ses tids nog igen <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards