Alla inlägg under januari 2013

Av Anna Tollesby - 28 januari 2013 12:12

Välkommen v 34 snart får vi träffa dig! Jag och din pappa :)
Ja tänk va konstigt det är att säga det min man är/blir snart Pappa!! Vi blir föräldrar.. Å vårt liv blir aldrig detsamma som innan vad märkligt det är.
Jag längtar så jag vet inte vad..förut va det bara en pina varje dag utan längtan bara mer funderingar på vad har vi gjort kommer vi klara det.
Men nu vill vi bra träffa det lilla livet å vad jag längtar till jag får min kropp tillbaka å bort med all smärta jag går med varje dag..det är nästan outhärdligt..känslan att få kramas med min man utan en mage i mellan..<3 Åååå den tiden får gärna vara här nu!

Är det föresten är det någon mer som vill gissa på datum vikt och längd på vår bebis så kommentera gärna ha skriver upp det i min kalender då jag tycker det är ett roligt minne :)

Jag bjuder på ett kort på en sen mage då bebis ofta ligger på höger sida :P

Av Anna Tollesby - 25 januari 2013 15:22

Ja tänkte i fall nån ville gissa på vår bebis när hon tänkt sig komma ut, vikt och längd mest som en rolig grej hon är beräknad till 17mars

Jag tror på den 20mars 45cm 3500gram

Vill ni gissa kommentera gärna här på bloggen så kommer jag skriva upp det :)

Av Anna Tollesby - 21 januari 2013 13:37

Då var helgen över veckorna får gärna gå super fort nu..
Helgen har varit bra iaf med super fint väder och promenader med mina killar det går inte fort när jag går och urs va ont det gör...men jag blir så deppig av att inte komma ut nått så jag tvingar mig själv..känner mig ganska ensam på dagarna nu vill inte bara va hemma man hamnar i en bubbla å vill inte gå ut osocialt värre...
Nåja snart är vi en till så då kanske dagarna rullar på mer :)


Å va jag längtar tills man kan röra sig obehindrat å det blir vår mmm va skönt det ska bli promenader i vårsolen


Av Anna Tollesby - 15 januari 2013 12:11

Ja då va man inne i v 32 alltså 31+1 va till bm idag bebis mådde bra å magen växer som den ska fick känna vart hon låg med huvudet det var lite coolt.
Skulle varit på vatten gymnastik idag men fick hoppa det då morgonen inte var rolig alls magen krångla och illa måendet var ett faktum..tråkigt eftersom vatten gymnastiken är så himla skönt men gör ett nytt försök nästa vecka.

Blir vilodag i soffan idag.
Längtar tills jag kan gå lång promenader igen saknar det så jag blir galen.

Av Anna Tollesby - 7 januari 2013 14:53

Ja då var det 2013 året då vi blir föräldrar hur spännande är inte det?.
Jag håller på att tvätta bebis kläder å allt fint vi fick i julklapp *phu* vilken process det är.
Har börjat grubbla väldigt på vad man ska packa i bb väskan är det någon som har förslag på nått som är bra att ha med sig?
Alltid roligt att höra vad andra packat ner som inte är självklart men kanske super bra :)

Tänk förra året gifte vi oss å iår blir vi föräldrar va fort allt gått 2012 innehöll mycket men känns som det mest innehöll glädje antagligen för alla goda vänner blandat med mycket kärlek i luften :)

Är i v31 nu och jag längtar faktiskt nu jag är nyfiken vem den där lilla är i magen! Det ska även bli skönt att min sambo kan ta del av det mer, jag tycker man väldigt ofta känner sig ensam i allt detta eftersom som inte förstår och kan ta del av vad som händer. Ofta jag sitter och känner mig ensammast i hela världen fruktansvärt jobbigt är det!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards