Alla inlägg under maj 2013

Av Anna Tollesby - 14 maj 2013 09:48

ja dåligt med uppdatering här livet kom i mellan kan man säga.

Prioriteten ligge rju inte på bloggen just nu utan på vår fina dotter å vår familj.


det har hänt mycket sen sist Isabelle växer som ogräs 9 veckor har gått och det händer nya saker varje dag.

Amningen gav jag upp då nacken krånglade vilket oxå gjorde att ja mådde dåligt psykiskt av den konstanta smärtan så jag slutade med amingen så jag fick börja med medicinerna igen genast blev allt mycket enklare

Isabelle blev nöjdare av ersättningen och jag bkev piggare och gladare.

Hon sover redan ganska bra på nätterna vaknar endast en gång och äter   


Nu kämpar ja med att gå ner dessa gravid kilon så jag kan titta mig i spegeln utan att nästan kräkas över vad mycket stryk kroppen fått av graviditeten.

Är på god väg iaf.


Isabelle är en riktig sprudlande glad liten tös hon älskar när man pratar med henne då "pratar" hon gärna tillbaka med sina goa ljud som det poppar upp nya av varje dag!


Underbart!


   Isabelle 1 dag gammal


 

Isabelle ca 6 veckor va fort det går!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards