Alla inlägg under mars 2014

Av Anna Tollesby - 26 mars 2014 15:28

Japp som det låter så har ja sökt utbildning som börjar till hösten och idag var jag på intervju och prov, gjorde mitt bästa så nu hoppas jag att jag kommer in. Med min tur i livet så kommer jag säkert inte in, men jag hoppas å vad jag hoppas.
Ja vill kunna säga att det här har jag som yrke och är utbildad till. Håll tummarna för mig!

Har även tagit bort min Facebook säkert bara tillfälligt men jag kände att kag måste få lite kontroll igen det tar ju över allt man gör märker på många att dom knappt har tid å prata med varandra längre när dom umgås är viktigare å kolla alla andras liv hela tiden men nu fick jag nog. Nåja
Som sagt

Håll tummarna för mig nu!

Av Anna Tollesby - 11 mars 2014 20:01

Ett helt år har det gått sen vår fina tjej kom till världen jisses vad fort det gått.
Ibland skulle jag vilja stanna tiden det går för fort!! Skruttan går ju redan knallar runt som ingenting inne ute på gräsmattan är det lite svårare pga av underlaget men hon lär sig fort minnsan.
Idag har vi varit ute i härliga vår solen nästan hela dagen. Hennes kalas hade vi i helgas oj oj va mycket fint hon fick. Vår tjej verkade super nöjd över allt fint hon fick.

Isabelle verkar byta rutiner på dagen igen förut sov hon en stund på förmiddagen och en på eftermiddagen men nu har hon bara sovit på förmiddagen vilket betyder att när kl är halv 6 så är hon helt slut pluttan. Det faller nog snart på
plats som det brukar göra.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards