Alla inlägg under augusti 2013

Av Anna Tollesby - 12 augusti 2013 08:11

Länge sen jag skrev här..som vanligt :P man har inte tid när man har en liten som håller igång hela dagarna..
5 månader har lilla skruttan hunnit blivit å va fort de går :) börjat smaka på mat vilket är super intressant och hon skrattar och ler för det mesta underbara unge <3

Tycker det är jobbigt att gå hemma bara särskilt eftersom jag inte umgås med nån typ..
Men det har gjort istället att jag insett att jag saknar en gammal vänskap väldigt mycket och känner att jag måste stryka ett sträck över allt gammalt och gå vidare..har varit en riktig grin kärring...
Suttit å tänkt på det varje dag och blir så arg på mig själv...
Kanske har jag gått och försökt irritera mig just för att slippa inse att jag saknar dig..men nu får de va nog dags att inse att jag förstörde en av mina allra viktigare vänskaper... Om du läser detta så vet du nog vem du är jag hoppas att i kan släppa allt gammalt och gå vidare...
Så jag säger än en gång Förlåt..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards