Direktlänk till inlägg 19 januari 2015

hej 2015

Av Anna Tollesby - 19 januari 2015 18:54

Ja då var det ett nytt år med nya möjligheter.

Min hjärna går förtillfället på högvarv och det har nu gått så långt så jag funderar på om jag måste söka hjälp..få ut allt som snurrar runt..jag känner mig konstant stressad inombords..jag känner mig ensam även fast jag har min familj..jag har svårt att koncentrera mig längre stunder och det känns hela tiden som att när som helst rinner det över och en panikångest attack kommer som en smäll,

Jag bara väntar helt enkelt.


Man ska aldrig luras av den hårda ytan jag lägger på för inombord är jag hysterisk och min kropp skriker..

Jag berättar ogärna om hur jag mår ärligt utan man svarar alltid att det är bra..jag lägger gärna på ett leende skämtar lite men min hjärna är någon annanstans. Det brukar gå över...men det här gången känns det som jag måste göra nått åt det släppa allt, verkligen Allt.


Jag är ofta rädd att det ska hända Isabelle nått och bara tanken försätter mig i panik..


Jag kan blir less på folk för att dom tycker och tänker om vad jag tycker och tänker men säger inget, man måste få tycka, känna, utrycka sig och alla gör det olika men det viktigaste är att om man tycker nått säg det vad är det värsta som kan hända? Förlorar man nån pga det så är dom inte genuina ändå tycker jag så då va det inte värt att behålla..


Jag känner mig sorgsen, vilsen, besviken, rädd, ledsen, ensam, svag allt på en och samma gång...

Så ja behövde bara få skriva av mig för att erkänna för mig själv..... Förhoppningsvis så vänder detta väldigt snart.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Tollesby - 19 april 2016 07:52

Gick upp i morse med inställningen att jag skulle till jobbet..påväg till dagis för att lämna Bells börja ja må så fruktansvärt dåligt..började skaka och insåg att paniken var på gång...Bells ville inte släppa mig när jag skulle lämna henne så hon kä...

Av Anna Tollesby - 18 april 2016 20:22

Igår påbörjades min behandling med cellgifter...illampendet kom någon timme efter intaget av tabletterna och idag har jag varit helt slut, legat i foster ställning med ont i magen och bara mått skit...Jag är orolig för allt vilket gör att effekten bl...

Av Anna Tollesby - 17 april 2016 07:48

Varför inte börja blogga igen för att skriva av mig mina rädslor och all oro.... Min sjukdom som jag fått heter alltså polykondrit...En jävligt läskig och ovanlig autoimmun sjukdom... Varför jag fått den vet ingen, ingen vet heller hur den kommer...

Av Anna Tollesby - 8 april 2015 13:46

Ja min hjärna är inne i någon jobbig period igen..jag känner mig vilsen,förvirrad och trött samtidigt som det känns som hjärnan går på högvarv.. Jag märker mer och mer att mina klasskamrater kanske inte förstår hur ja funkar även fast jag förklarat a...

Av Anna Tollesby - 21 oktober 2014 08:11


    Ja det är så det känns, jag gick från att va mamma ledig till att börja skolan heltid och nu tar jag upp min hobby med att hålla på med hästar det är ju gratis träning å ja slipper springa på gymmet själv. :)  Isabelle har hunnit blivit 19m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards