Alla inlägg under mars 2013

Av Anna Tollesby - 25 mars 2013 09:56

Ja då är man själv på dagarna igen då..konstigt det känns särskilt då Isabelle inte har några särskilda rutiner än..i natt sov ja typ inget..kommer bli svårt att bli van med att inte sova en hel natt..och amningen är går bra men tar så himla mycket kraft, hon äter ju som en häst och jag kan inte påstå att kag tycker det är mysigt alls mest obehagligt men man kämpar ju på så hon får det hon behöver och förhoppningsvis blir en frisk bebis..

Hundarna har det funkat bra med Nicke vaktar henne, Rocky har varit mer skeptisk och avvaktande men nu har han börjat förstå att vi inte lånat henne och kan kolla in henne..

Är ju så skönt nu har inte känt av foglossningen en enda gång sen förlossningen Underbart!!! Jag tog en promenad bara jag och hundarna häromdagen och å ja kände mig så fri så jag till och med fällde en tår..efter att inte kunna rört på mig ordentligt på väldigt länge är det en helt underbar känsla att kunna röra på sig nästan obehindrat nu väntar jag bra på att allt ska läka klart så jag kan öka takten oxå..

Allt har sin tid

Av Anna Tollesby - 14 mars 2013 14:30

Nu är vår fina dotter här!
11 mars kl 10:49 kom hon till världen efter 32 timmar..

Hon vägde då 3590g 51 cm lång
Finaste lilla prinsessan :)

6 dagar tidigare än beräknat men oj så efterlängtad

Tack alla som skickat grattis hälsningar det värmer i våra hjärtan!

Av Anna Tollesby - 8 mars 2013 10:12

Vilken natt...
Oregelbundna värkar ett par timmar sen poff inge mer..
Inte ett dugg irriterande å va trött man blir i kroppen..men det kanske är för ett förberedande syfte..

Vi fortsätter väll att vänta :P man kan ju inte göra så mycket annat...
Får väll se om bebis ligger kvar in i det sista istället bara för att va envis..

Försöker intala mig själv att det är dags när det är dags även fast allt går super långsamt nu.. Nåja vi får väll se :)

Av Anna Tollesby - 5 mars 2013 09:15

Är nått det inte finns mycket kvar...
Jag är trött på att vänta å vill att det ska komma en bebis nu.

Jag vet att det inte funkar så utan att bebis kommer när den är redo..
Men herregud jag har väll väntat länge nog nu..
Känner mig så extremt svajig i humöret på dagarna å är ganska tacksam för att jag är själv man känner sig lite inåtvänd å tänker ganska mycket på allt..
Nog svårt att göra nått annat i detta skede...
Konstant trött är jag oxå ändå sover man skit dåligt va konstigt det kan va.


Nu får du se till att komma ut bebis!!!!!

Av Anna Tollesby - 5 mars 2013 09:15

Är nått det inte finns mycket kvar...
Jag är trött på att vänta å vill att det ska komma en bebis nu.

Jag vet att det inte funkar så utan att bebis kommer när den är redo..
Men herregud jag har väll väntat länge nog nu..
Känner mig så extremt svajig i humöret på dagarna å är ganska tacksam för att jag är själv man känner sig lite inåtvänd å tänker ganska mycket på allt..
Nog svårt att göra nått annat i detta skede...
Konstant trött är jag oxå ändå sover man skit dåligt va konstigt det kan va.


Nu får du se till att komma ut bebis!!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards