Alla inlägg under april 2015

Av Anna Tollesby - 8 april 2015 13:46

Ja min hjärna är inne i någon jobbig period igen..jag känner mig vilsen,förvirrad och trött samtidigt som det känns som hjärnan går på högvarv.. Jag märker mer och mer att mina klasskamrater kanske inte förstår hur ja funkar även fast jag förklarat att jag måste ha kontroll på vissa saker som tider osv för att slippa blir stressad och orolig....det känns ofta som att jag inte blir med räknad alla gånger för att jag inte förstår eller hänger med på allt som det pratas om...


Nu är det mycket i huvudet..jag hinner inte med i samtalen och jag blir lite inne i mig själv, energin försvinner när jag är bland flera människor och jag kan egentligen inte ens lyssna en längre stund Utan att tappa koncentrationen....

Min hjärna består av största delen av brus jag hör det hela tiden och det är skit jobbigt....


Jag ber om ursäkt för detta men om ni bara kan sakta ner och förstår att jag måste ha någon form av kontroll så vänder det nog snart


Det här är en stor del till att jag vill ha en hund igen som det är lite mer driv i det hjälper mig att må bra på alla plan...jag begär inte att någon ska förstå och jag tror inte att alla gör det men jag börjar förstå mer och mer genom åren att min hjärna funkar kanske inte som alla andras (nej jag har ingen bokstavskombimation) jag kanske inte lägger stor vikt i sånt som många andra tycker är viktigt..men jag lägger desto större vikt i sånt som är viktigt för mig...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards